Övrigt / 2015 / 0       

Bilder från mobilen 2015 #5

1. Pratar med en jobbcoach som hjälper mig i mitt jobbsökande.
2. Myst mycket med katten Kajsa, som egentligen bor tvärs över gatan, men som gärna lägger sig på vår altan för att bli klappad.
 
3. Kommit igång med löpningen, jag har lagt upp en plan fram till Blodomloppet, som jag vill delta i, i slutet av augusti.
4. Ätit lunch med syrran på Coffeehouse by George, igen. Denna gång blev det pasta med kyckling, pesto och soltorkade tomater.
 
5. Förstört mina vita tygskor ännu mer, de sjunger vekligen på sista versen nu, efter att jag gått med dem i spöregn.
6. Åkt på en dagsutflykt till Uppsala med famijen, så här såg det ut på stan. Mer om Uppsala-utflykten komer i ett enskilt inlägg.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It