Skönhet & smink / 2015 / 0       

Fyra nya saker från Lush


Blue Skies & Fluffy Clouds, The Comforter, Creamy Candy samt Rose Jam Bubbleroon.

Jag och syrran gick in till Lush när vi var i Stockholm. Jag hade skrivit en lista över några produkter jag var nyfiken på, och jag köpte till slut dessa fyra bubbelbitar. Jag har provat produkter från Lush tidigare (här och här) men jag tycker nog mest om deras bubbelbitar som ger doft och bubblor till badet. Nästa gång jag vill köpa saker från Lush tror jag att jag tänker beställa det från deras hemsida istället för att köpa i butik. Jag vet ju vilka produkter jag vill ha, och det känns lite långt att behöva åka till Stockholm eller Uppsala, där närmsta butik ligger, bara för att gå in till Lush.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It