Hälsa & träning / 2015 / 0       

Dagens träning - underkropp

Tänk att mars redan är här! Vi hade nästan vårväder i slutet av februari men nu ser det grått ut igen. Jag gick upp tidigt idag och var på gymmet vid öppningsdags, kl. 06:00. Jag har gjort ett nytt träningsschema för mars då jag ska gymma tre gånger i veckan istället för två gånger som jag gjorde i februari. Jag ska variera mellan hård och lätt träning och även få in lite konditionsträning. Idag var det hård träning för underkroppen som stod på schemat. Så här kommer jag träna varannan onsdag och varannan fredag, under olika veckor mars ut.
Klicka på länkarna för att se hur övningarna utförs.
 
10x3, ca 30 sek vila mellan seten
Stående raka latsdrag i kabelmaskin
Omvända flyes på rygg i cable crossover
Cable kickbacks på bänk
Benpress i maskin
Marklyft på låda i kabelmaskin
Enbenspress med hantel
Frontböj med pinne (10x1)
Backsquat med pinne (10x2)
Assisterande chinups
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It