Övrigt / 2015 / 0       

En lista

Dagens frisyr
En gammal hederlig inbakad fläta. Mitt hår bor i princip i en fläta nu för tiden, antingen det eller en knut.
 
Dagens kläder
Leopardmönstrade mjukisbyxor, en blå- och vitrandig tröja och en rosa morgonrock. Det är kallt inne nu, och då tycker jag morgonrocken hjälper bäst.
 
Dagens mat
Havregrynsgröt till frukost, rester från helgens middag till lunch och till kvällsmat ska vi faktiskt koka risgrynsgröt.  
 
Dagens händelse
Ett besök till gymmet med en ny träningsplan.
 
Dagens planer
Ta en skön dusch, baka ett gott bröd och söka några jobb.
 
Dagens vill ha
Ett par nya träningsskor, helst ett par gråa eller svart- och vitmönstrade.
 
Dagens saknad
Inget speciellt, förutom ett jobb, kanske.
 
Dagens tråkigaste
Att vädret är lite grått, jag vill ha solsken.
 
Dagens godis
Inget, jag försöker äta mindre godis och tillåter mig själv att bara äta det på fredag- och lördagskvällar. 
 
Dagens humör
Pepp för att mars äntligen är här, nu är vi närmare våren.
 
Dagens komplimang
Nja, det där var svårt. Inga speciella komplimanger idag.
 
Dagens längtan
Våren, våren, våren! Solsken, värme och promenadväder.
 
Dagens tv-serie
Grey's anatomy. Jag kollade inte på förra säsongen när den gick på tv men nu har jag börjat igen.
 
Listan kommer från Flora.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It