Hälsa & träning / 2015 / 0       

Fina träningskläder

Jag vet inte vad som har hänt, men ända sen jag började tycka att det är roligt att träna (mitten av februari) så har jag till och med börjat tycka att det är roligare att titta efter träningskläder än vanliga kläder. Om jag lyckas träna tre gånger i veckan nu i mars så vill jag belöna mig själv med lite nya träningskläder. När jag sorterade mina träningskläderna så upptäckte jag att jag har vissa kläder som inte alls passar ihop med mina träningsskor, rent färgmässigt. Skorna är korallorangerosa och jag har mörklila och turkosa toppar som jag nästan aldrig använder för att de inte passar ihop. Så jag håller nu utkik efter ett par skor som passar till lila och turkos. Jag tror att de blåvita skorna i kollaget ovan skulle bli bra, de finns att köpa på Stadium. Resten av kläderna och skorna i kollaget kommer från H&M, Ginatricot, Lindex, Stadium och XXL Sport.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It