Skönhet & smink / 2015 / 0       

Formula 10.0.6 hudvårdsserie

Mina ansiktsvårdsprodukter från Lumene börjar ta slut och jag gillade de inte särskilt mycket så nu har jag köpt nya. Denna gång blev det produkter från märket Formula 10.0.6 som innehåller naturliga ingredienser och som är särskilt utvecklad för ung hud. Märket lanserades av en kemist i USA 1933 och har ett antal produkter, allt från rengöring och återfuktande krämer till masker och specialvård. Här i Sverige går de att köpa på bland annat Kicks och Åhlens för 99 kr/st och jag valde att prova dem på grund av det låga priset och för att de doftar så gott. När jag har börjat använda dem kommer jag skriva en recension om dem.
 
So Totally Clean Deep Pore Cleanser Original Formula
En rengöring som lätt tar bort smuts, fett och orenheter för en ren och fräsch hy.
 
One Smooth Operator Pore Clearing Face Scrub
En rengörande skrubbkräm som exfolierar milt, drar ut orenheter från huden och lämnar huden fräsch, len och klar. Innehåller zink och havre.
 
Picture Perfect Day Daily Moisturizer with SPF 15
En lätt fuktgivande gel med Guava som förädlar porerna och främjar ren hud. C-vitamin återfuktar och jämnar ut. Innehåller guava och Vitamin C.
 
Pores Be Pure Skin-Clarifying Mud Mask
En mask som hjälper till att eliminera orenheter och öppnar upp tilltäppta porer. Innehåller jordgubbe.
 
Best Face Forward Daily Foaming Cleanser
En mild, skummande rengöringsgel som tar bort smuts, fett och orenheter för en hy med ett fräscht utseende.  Innehåller passionsfrukt och grönt te.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It