Skönhet & smink / 2015 / 0       

Maybelline Color Sensational Vivid Lipsticks


Hösten 2013 köpte jag ett nytt läppstift, det lila på bilden. Hot Plum heter nyansen och det stämmer verkligen, det är en djup plommonlila färg. Ett tag senare köpte min syster också ett läppstift i samma serie, det korallrosa, som heter Shocking Coral. Båda läppstiften är starkt pigmenterade, även om man torkar bort läppstiftet från läpparna på papper så sitter mycket kvar. Det har en god (vanilj?)doft och gör att läpparna känns återfuktade. Jag gillar verkligen de här läppstiften och jag har svårt att bestämma mig för vilken färg som passar mig bäst. Jag är ganska blek, har brunt hår och blåa ögon - i vissa ljus passar det lila bäst och i andra det korallrosa.
 
Maybelline Color Sensation Vivid Lipstick finns att köpa på bland annat Kicks och Åhlens från 119 kr/st.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It