Vackra saker / 2015 / 0       

Stadsmissionen i Västerås

Jag har varit sugen på att leta efter vintageklänningar och sist jag var på stan gick jag in till Myrorna men jag blev lite besviken. Och när jag sedan tänkte efter så finns det inte så många second hand-butiker i centrum, så när jag och syrran skulle åka hem från öppningen av H&M Home i fredags svängde vi in till Stadsmissionen som ligger på Erikslund. De har en stor lokal i två våningar med möbler, kläder, porslin, böcker och andra prylar. På övervåningen finns kläder, en stor blandning av toppar, nederdelar och klänningar. Vi fastnade vid just klädstången med klänningar, vi hittade faktiskt tre klänningar (både gamla och nya) var som vi provade. De kostade mellan 45-50 kr/st, väldigt okej pris, tycker jag. En del satt bra men vi funderade på när vi egentligen skulle bära dem, så vi hängde tillbaka dem. Allt som allt tycker jag om Stadsmissionen och kommer absolut åka hit fler gånger.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It