Vackra saker / 2015 / 0       

Adeles nya singel


Den brittiska sångerskan Adele släppte 23 oktober singeln Hello från sitt tredje album som kommer ut 20 november. Detta är första låten Adele släppt sedan Skyfall 2012. Den beskrivs som en powerballad och handlar om nostalgi och återblickar till ett förhållande som tagit slut. Videon är den första musikvideon att filmas i IMAX-format och ger en retrokänsla eftersom den också är filmad med ett sepiafilter.
 
Första gången jag lyssnade på den och såg videon blev jag inte särskilt imponerad men ju fler gånger jag lyssnat på den desto mer gillar jag den. Musiken och låten har gett mig lite inspiration till att börja skriva skönlitterärt igen. Tittar man på kommentarerna för videon på Youtube så finns den en kommentar som verkligen står ut och som jag tror de flesta kan hålla med om: And that's how you make a comeback. 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It