Mode & stil / 2015 / 0       

Retrofrisyrer

Jag gillar vintagestilen, second hand-kläder och retrosminkningar, men jag tillämpar inte det själv. Jag skulle vilja, men det krävs lite förberedelse. Sedan vill jag kunna gå omkring i nutida kläder också, och då känns det lite konstigt om man helt plötsligt dyker upp i vintagekläder. Jag har några second hand-kläder i min garderob, men jag använder dem inte, trots att jag vill. Något jag också vill prova är retrofrisyrer. Just nu gör jag i princip inget med mitt hår. Jag gör en fläta efter jag tvättat det och låter det självtorka. Sedan tar jag ut flätan några dagar senare och då är håret lockigt. Men jag vill prova att fixa olika frisyrer för att hitta några som passar mitt hår. Här är två frisyrer som jag ska försöka prova.
 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It