Övrigt / 2015 / 0       

En höstlista

 
Vad är det bästa med hösten?
Att det blir så mysigt att tända många ljus i mörkret (som för övrigt är det värsta med hösten) och alla de vackra färgerna. Lager-på-lager med kläder och den friska morgonluften.
 
Vad kommer du äta i höst?
Äppelpaj, tror jag, det är nog det mest höstigaset i matväg jag kommer på.
 
Vad kommer du dricka i höst?
Olika sorters te (jag kommer nog börja med mitt julte redan i början av november) och varm choklad.
 
Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
En jättemysig cardigan som jag köpte förra året från H&M. Passar till vilka byxor som helst och värmer bra. Mjuka sockor som jag fyndade på Cubus, det är nog det mjukaste klädesplagg jag har.
 
Vad gör du om dagarna?
Bloggar, tränar och söker jobb.
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten förra året?
Fördelen med att blogga är att det lätt går att kika tillbaka i arkivet... I oktober förra året var jag förkyld, jobbade jag min sista månad på Skatteverket och tittade på femte säsongen av Downton Abbey.
 
 
Vad kommer du lyssna på?
Det blir nog mycket från Lana Del Reys senaste album. Jag förknippar hösten med henne, det beror nog på att jag började fastna för hennes låtar hösten 2013 när jag jobbade på Länsstyrelsen Västmanland. Då lyssnade jag på hennes album Born To Die när jag åkte till jobbet.
 
Vad läser du?
Jag har precis läst ut Steglitsan (en besvikelse...) och vet inte vad jag ska läsa nu, vi får se ad det blir.
 
Vad tittar du på?
Sjätte och sista säsongen av Downton Abbey och vill jag även försöka titta på fler filmer, det var ett tag sedan.
 
Vad var bäst med sommaren?
Alla dagsutflykter till andra städer, alla portioner med kulglass och värmen.
 
Vad har du för höstplaner?
Först och främst att hitta ett jobb men jag vill även satsa mer på bloggen. 


Listan kommer från Flora.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It