Mode & stil / 2015 / 0       

Myskläder för kalla höstkvällar

Kläder och tofflor från H&M
 
En sak som jag gillar med hösten är att det nu blir okej att gå runt i mysig pyjamas, tjocka morgonrockar, sköna tofflor och stickade tröjor (dock kanske inte samtidigt, det blir ju lite konstigt!). Jag gör visserligen det nästan året runt (jag får ofta höra att jag skämmer bort kroppen för att jag klär mig så varmt), men nu när det börjar bli kallare så känns det lite mer lämpligt. Jag köpte förra vintern ett par mjuka tofflor som jag använde tills de gick sönder, i samma modell som de ovan fast grå, och jag tänker köpa likadana i år igen. Tänk er, att efter ett skönt bubbelbad, sätta på sig pyjamas och stickade sockor, krypa ner under en mysig filt, läsa en bra bok och dricka en kopp te - det är väl ett bra sätt att förbereda kroppen för en god natts sömn?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It