Övrigt / 2015 / 0       

Bilder från mobilen 2015 #7

1. Jag tappade min telefon i golvet så skärmen sprack och jag kunde inte få upp knapplåset. Efter fyra år så hade den väl gjort sitt.
2. Den allra första bilden jag tog med kameran i nya mobilen togs på gymmet. 
 

3. Haft nya skorna på mig och fått stora skoskav på hälarna som nu måste läka ihop innan jag har på mig skorna igen.
4. Lämnat blod för tredje gången, fick ett presentkort som tack-gåva. Det var jag och en kvinna till som var där, jättekonstigt, annars brukar det vara fullt.
 
5. Provat massor av kläder på H&M, just denna fick hänga kvar, jag köpte en ljusare tröja istället.
6. Gymmat tillsammans med syrran tre gånger i veckan nu i september, riktigt roligt.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It