Övrigt / 2015 / 1       

Bilder från mobilen 2015 #6


1. På min födelsedag fikade vi på Taxinge slott - jag åt en chokladtårtbit, en chokladmarängbit samt en brownie med hallonmousse (ja, jag älskar choklad!).
2. Min favoritklädsel har garanterat varit denna blommig kjol från Monki samt den korta jeansjackan.


3. Bakade för första gången en riktig blåbärspaj (dvs inte en smulpaj), gjord på blåbär vi plockat i skogen, som blev riktigt god.
4. Jag och syrran åkte tillsammans med pappa till Eskilstuna Veterandag på Ekeby och när vi fikade hade vi denna fina utsikt.

5. Jag vill unna mig ett par nya löparskor, men de är så dyra. Dessa hittade jag på XXL Sport men jag har inte bestämt mig vilka det blir än.
6. Som en perfekt avslutning på sommaren åkte jag och syrran till Parken Zoo i Eskilstuna, här sitter vi och tittar på kartan över zoot och på flamingos.
Henrietta Nylund
2015 /

Vad goda alla kakorna ser ut :)

Svar: Ja, eller hur? Och de var riktigt goda också, speciellt chokladmarängbiten, den hade kräm i mitten. Det var lite som en seg och mycket större macaron, fast godare.
Caroline

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It