Vackra saker / 2015 / 0       

En fotopromenad i hamnen och Lillåudden

För en månad sedan åkte jag och syrran ner till Östra hamnen och gick sedan ner till Lillåudden här i Västerås. Detta är områden vi sällan rör oss i, så vi tog med oss våra kameror och fotade lite. I hamnen satt folk på uteserveringarna och njöt av solen och värmen, vi stannade och tittade på båtarna och gick även förbi restaurangen Kajplats 9, som serverar mat med fokus på färsk fisk och skaldjur. Vi gick över den röda gångbron till Lillåudden, som är ett ganska nybyggt bostadsområde. Det var första gången jag var där och jag fick ett mycket gott intryck av det. Det var många gröna ytor, folk satt och solade och barn lekte i lekparker. Om det inte var så dyrt skulle jag kunna tänka mig att bo på Lillåudden, som ligger bara 10 min från stan.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It