Tankar / 2015 / 0       

Sju år


Idag är det exakt sju år sedan jag startade min första blogg och imorgon är det sju år sedan jag skrev mitt första blogginglägg. Jag kommer ärligt talat inte riktigt ihåg vad jag tänkte när jag började blogga. Jag vet att jag läste många andra bloggar och tyckte "Det där kan jag också göra" och så gjorde jag det. I början skrev jag mycket om saker jag gjorde, om hur det gick i skolan, om böcker jag läste och filmer jag sett. När jag senare blev intresserad av träning och hälsa kändes det naturligt att börja blogga om det också. Nu planerar jag bloggandet mer, skriver mer om det jag tycker om och gör, på djupet. Jag har fortfarande lite svårt att veta hur privat och personlig jag vill vara, men nu känns det som att bloggen är en del av min vardag - jag minns knappt vad mina intressen var innan jag började blogga.
 
Nu, sju år senare älskar jag att blogga. Jag har insett att jag lärt mig massor från bloggandet, inte bara om bloggande, men även om foto, webbdesign, hur man ska bete sig på internet och många andra saker som jag kan få användning av när jag börjar jobba inom kommunikationsbranschen. Bloggbranschen har utvecklats mycket de senaste åren och jag identifierar mig numera som bloggare och skribent, för det är ju det jag gör. Jag har också insett att jag vill utveckla bloggen, satsa på den ännu mer, för jag gillar ju verkligen det, så varför inte? 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It