Skönhet & smink / 2016 / 0       

En ögonskuggepalett för våren

I mitten av mars köpte jag en ny ögonskuggepalett, La Palette Nude, från L'Oréal och nu har jag hunnit testa den lite. Jag köpte den först och främst för de ljusa skimriga färgerna, särskilt de rosa och vita, men det är bra att det även ingår lite mörkare färger, som brunt, ljusgrått och lila. Till sminkningen ovan har jag använt mig av skugga nr. 1, 2, 4 och 5. Detta här är den perfekta ögonskuggepaletten till våren och sommaren. Den innehåller både matta och skimriga skuggor vilket gör att man kan använda den både till vardags och till fest. Den kostar 149 kr, vilket är ett riktigt bra pris för 10 ögonskuggor.
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It