Hälsa & träning / 2016 / 0       

Mitt drömhemmagym

Igår gick mitt gymkort ut och jag kommer inte förnya det... i alla fall inte nu till våren och sommaren men kanske till hösten. Det går lite i vågor, det här med träning. Ibland får jag sådan lust att vara hälsosam och åka till gymmet flera gånger i veckan. En sådan period var faktiskt för ganska exakt för ett år sedan, det var riktigt roligt att träna, men jag hade ju då också tid att träna. I april förra året skulle jag precis förnya gymkortet men då fick jag blindtarmsinflammation och opererades så det blev inget med det. Ibland tycker jag däremot att det räcker med hemmaträning. Jag har hantlar och en skivstång, kettlebell, träningboll och annat man kan behöva, det enda jag tycker saknas är en träningsbänk. Kollaget nedan föreställer saker som skulle finnas i mitt drömhemmagym.

1. Träningshandskar och boxningssäck  /  2. Hopprep
3. Träningsboll  /  4. Kettlebell  / 5. Träningsarmband
6. Träningsbänk  /  7. Skivstång och hantlar
8. Träningsmatta  /  9. Foamroller
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It