Litteratur / 2016 / 1       

Några nya böcker


Ett av mina nyårslöften för 2016 är att läsa mer, minst en bok i månaden, så jag har köpt några nya böcker. Trots att jag gillar att läsa gamla klassiker så tycker jag också om att läsa nya böcker som utspelar sig förr i tiden. Jag är speciellt peppad på att läsa Arvet efter dig, som är en fortsättning av en av mina topp-tio-favorit-böcker, Livet efter dig. Nu när jag har lite nya böcker blir det förhoppningsvis lite lättare att läsa oftare.

Liv efter liv
Systrarna Tides sista sommar
Arvet efter dig
Fågelburen
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
ISA
2016 /

Har också Arvet efter dig som väntar därhemma. SÅ höga förväntningar efter första boken.. :)

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It