Skönhet & smink / 2016 / 0       

Vinterfavoriter 2015


1. Lancôme Hypnôse EdP
Av någon anledning använder jag alltid denna parfym varje vinter och höst. Det är mer en vinterhalvårparfym än en sommarhalvårsparfym. Jag skulle beskriva den som en sval, kall och feminim parfym med inslag av vanilj och den känns tidslös. Det var den första riktiga parfymen jag köpte så jag kommer alltid tycka om den.

2. Regal Slimline-klockor med brunt och vitt läderarmband
Jag fyndade dessa klockor i julas och det är jag glad över. De är mycket snyggare (och större) än mina gamla och är lite mer den stil jag vill ha.
 
3. Garnier Cleansing Micellar Water
Jag fick prova denna make-up-remover från min syster och jag gillade den så mycket att jag köpte en egen flaska. Den fungerar riktigt bra, det blir lätt att ta bort sminket och man behöver inte mycket alls så den här stora flaskan räcker länge.
 
4. Maybelline Baby Lips Lip Balm - Mint Fresh
Jag tycker verkligen om den första Baby Lips som jag provade, så jag köpte denna som nu också blivit en stor favorit. Den doftar mint och ger en svalkande känsla på läpparna.
 
5. Maybelline Facefinity All Day Flawless 3-in-1 Foundation - 40 Light Ivory
En riktig favorit och relativt ny sådan. Jag köpte den ganska nyligen, och även om jag inte har använt den så mycket, så är det det ändå den bästa foundation jag provat.
 
6. Dextro Energy - Tropical
När jag jobbade i Eskilstuna i hösas och vintras pendlade jag 15 timmar i veckan. Det blev krångling med mattider, jag kunde helt plötsligt bli panikhungrig på tåget, och jag köpte då Dextro Energy att ha i väskan för tillfällen då jag verkligen behövde energi. Just denna med tropisk smak är riktigt god, godare än den med svartvinbärssmak.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It