Skönhet & smink / 2016 / 0       

Recension: Zoella Beauty

Zoella Beauty Tutti Fruity Let's Spritz
Zoella Beauty Cream Madly Dreamy Body Lotion
Zoella Beauty Blissful Mistful Fragranced Body Mist
Zoella Beauty Wonder Hand Moisturising Hand Cream
Zoella Beauty Bath Bombing Fragranced Bath Fizzers (går ej att köpa längre)
 
Min syster har gjort några resor Skottland några gånger nu under vintern och våren och jag bad då henne köpa några produkter åt mig från Zoella Beauty, vilket är en skönhetslinje som Zoella på Youtube har gett ut. Det här är riktigt feminima produkter, det syns på deras förpackningar som är rosa, ljusa och riktigt tjejiga. Body mistarna är söta (doftar bär och blommigt) och förvånansvärt lätta, jag gillar dem, men jag är ändå försiktig när jag använder dem om jag ska ut bland folk. Det är ju lätt att bli "döv" för sin egen parfym. Handkrämen och bodylotionen är återfuktande, men de sjunker inte in lika fort som jag hade önskat. Även de har en söt doft, men inte alls lika stark, och har ingredienser som vitamin E och sheabutter som ska lugna huden.
 
Till sist har jag provat de små minibadbomberna som man ska lägga ner i ett bad för massor av bubblor och doft. Förutom lite doft och lite bubbel så tyckte jag inte att de gjorde något. Så vinnarna av mina Zoella Beauty-produkter är body misterna, som egentligen inte håller riktigt hela dagen, men de är ju bara body mister, det är ju meningen. Nu är Zoella på väg att släppa en ny kollektion, inspirerad av mandlar och bakverket macarons, spännande!
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It