Mode & stil / 2013 / 0       

Nya kläder för kallare väder

En dag när jag gick hem från jobbet till bilen för några veckor sedan så kom jag att tänka på att jag var helt svartklädd: svarta kängor, svarta strumpbyxor, svart kjol, svart kappa, svarta vantar och svart väska. Det såg ju jättetråkigt ut! Hösten ska inte vara en årstid för så mörka färger, det finns ju vinröd, mörkgrön och mörkblå - typiska höstfärger. Svart kan man spara till vintern, då när det är riktigt deprimerande med snön, kylan och mörkret.
 
Så jag bestämde mig för att köpa nya saker. Jackan köpte jag för halva priset på H&M, lädervantarna kommer från Åhlens och kängorna från Din Sko. Och, ja, allt jag köpte var svart men jag har i alla fall investerat i reflexer så jag syns lite bättre i mörkret.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It