Mat & recept / 2013 / 0       

Espresso House Frapino Cream

På lördagen för tre veckor sedan åkte jag ock min syster ut till Erikslund Shoppingcenter för att köpa några saker. När vi gick förbi Espresso House såg vi reklam får deras nya (?) kalla dryck Frapino Cream som göras av is, mjölk, grädde och smaksättare. Vi köpte då varsin, jag valde en Fraponi Cream Choklad och min syster tog en Fraponi Cream Jordgubb/Vit choklad. Till detta köpte vi även varsin muffins, en med hallon- och ingefärasmak och en chokladsmak.
 
Jag blev riktigt imponerad av Fraponin, den med vitchoklad- och jordgubbssmak var definitivt godast. När man druckit upp ungefär 2/3 av den så kommer man till is-lagret, vilket inte var lika gott, det blev rejält kallt. Men allt som allt kommer jag köpa den igen.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It