Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - vecka 35

 
Måndag 26/8
2,7 km promenad före frukost - 28:37 min.
Lyssnade på musik samtidigt, det kändes som att det gick mycket fortare än vanligt trots att det egentligen inte gjorde det.
 
Tisdag 27/8
10,6 km cykling - 44:07 min.
Personligt rekord för i sommar!
 
Onsdag 28/8
2,7 km löpning före frukost - 27:02 min.
 
Torsdag 29/8
2,7 km promenad före frukost - 29:19 min.
Gick omvänd sträcka mot vad jag brukar gå, kändes konstigt.
 
Fredag 30/8
Yoga hemma före frukost, de här övningarna - 23:31 min
 
Lördag 31/8
7 km cykling - 28:10 min.
Personligt rekord för i sommar!
 
Yoga på Friskis & Svettis - 75:00 min.
 
Söndag 1/9
Cirkel-gym - 30:00 min.
Allra första gången jag tränat på ett gym, gick överraskande bra!
 
5,4 km cykling - 22:30 min.
 

 
Det här blir fjärde veckan i rad som jag lyckats träna tre tillfällen eller mer i veckan. Nu blev det ju till och med träning varje dag så jag är jättestolt över mig själv. Jag är lite rädd för att börja för hårt så jag ska nog inte sträva efter att träna varje dag egentligen. Mina morgonpromenader kommer jag inte sluta med men jag vill få in lite hårdare träningspass också.
 
Jag tycker fortfarande att det är för mycket konditionsträning, jag vill ha träningsvärk och det får jag inte av konditionsträning. Det är kanske anledningen till att jag orkat träna varje dag denna vecka, jag har inte fått träningsvärk dagen efter som hindrat mig från att träna snart igen.
 
Yoga är något jag också vill fortsätta träna, minst en gång i veckan. Jag gick på ett yogapass denna vecka och kan nu snart rörelserna utantill så jag kan göra dem här hemma i lugn och ro istället. Det känns som ett bra sätt att värma upp kroppen när man precis stigit ur sängen.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It