Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - Vecka 39

Måndag 23/9
4,4 km promenad - 58:06 min.
 
Tisdag 24/9
4.4 km promenad - 51:47 min.
Personligt rekord!
 
Onsdag 25/9
4,4 km promenad - 54:04 min.
 
Torsdag 26/9
4,4 km promenad - 54:39 min.
 

 
Den här senaste veckorna har jag insett att jag inte kunde fortsätta träna så mycket som tidigare. Jag har fått ett nytt jobb och känner inte att jag har tid eller ork att träna längre. Men så kom jag på att jag kan få in lite mer vardagsmotion istället. Så jag och min mamma brukar åka tillsammans till stan på morgonen och sedan går jag därifrån till mitt jobb, en sträcka på ca 2,2 km. Efter jobbet går jag samma sträcka till bilen igen, så totalt blir det 4,4 km promenad varje dag.
 
Nu var det faktiskt några veckor sedan jag var ute och joggade sist och jag vill inte tappa det. Det kändes faktiskt som att jag förbättrades men nu när det blivit kallare så har jag ingen lust att ge mig ut. Jag vill dock inte tappa det helt, så på något sätt vill jag få in lite jobbigare konditionsträning förutom promenader. Jag ska också försöka sammanfatta veckans träning varje söndag, det var ju meningen med dessa inlägg, men jag har slarvat lite. För att jag ska kunna gå tillbaka i arkivet och läsa och se mina resultat så måste jag ju skriva upp det varje vecka.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It