Hälsa & träning / 2014 / 0       

Nya träningskläder


Jag har länge velat köpa ett par träningstajts som har en ficka som jag kan lägga husnyckeln i när jag går ut på promenader eller ger mig ut på springturer. Så som det var innan fick jag alltid knyta fast nyckeln på en tofs och sätta tofsen runt handleden och alltid titta så att nyckeln satt kvar.
 
Jag och syrran åkte ner på stan för två veckor sedan och jag letade då efter sådana tajts. På H&M hittade jag dessa mörkblå på rean och de har, förutom en nyckelficka, dragkedjor vid benslutet och smart knytfunktion i midjan. Jag brukar nämligen dra upp mina tajts så att resåren verkligen sitter i midjan men de åker alltid ner igen. Nu sitter de kvar uppe. Jag köpte också detta mintblåa träningslinne, också från H&M. Allt som allt betalade jag 249 för byxorna och linnet, när de egentligen skulle ha kostat totalt 398.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It