Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tomma produkter #3


E.L.F. Waterproof Eyeliner Pen
En eyelinerpenna som inte funkat alls. Den hade torkat redan när jag köpte den och den är absolut inte vattentålig. Den kostade i och för sig bara 16 kr men man tycker ju att den borde ha någon slags funktion.

ACO Special Care Återfuktande gel för torr hårbotten
Jag har droppat ut lite i hårbotten och masserat in efter jag tvättat håret. Den funkar, jag har använt den i lite mer än ett år nu, det här är min andra flaska, och jag har redan börjat på en ny.

Garnier Fructis Strengthening Conditioner Nordic Hair Care Pure Volume
Lite balsam, det går ju åt massor när man gör Balsammetoden. De här är faktiskt de första flaskorna som jag har klippt isär för att verkligen få ut det sista. Funkar bra, luktar gott och gör håret lätt att kamma ut.

Garnier Pure Active Deep Cleansing Scrub
Den här har jag haft jättelänge och jag klippte även isär denna för att få ut allt. Det är nog en av mina favorit ansiktsskrubbar. Den luktar väldigt starkt och ser faktiskt ut som tandkräm med små korn i.

Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub
För snart tre år sedan fick jag ett paket från Buzzador med massor av sådana här prover från Neutrogena. Jag har säkert över 75 prover kvar men jag försöker att använda upp dem. Egentligen gillar jag dem inte så mycket, de är mesiga och gör inte så mycket för huden.
 
Lumene Time Freeze Instant Lift Serum
Jag har provat denna tidigare, också som ett prov, men jag tror fortfarande att jag är för ung för att använda serum. Jag upplevde ingen skillnad, men jag var extra noga med att använda ansiktskräm varje dag, så det kändes ju återfuktande men förmodligen inte på grund av serumet.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It