Mode & stil / 2014 / 1       

Nya kläder

När jag och syrran gick på stan förra tisdagen så gick det mycket bättre än när jag gick på stan sist. Nu hade jag sikten inställt på jeaggins från Cubus och en vårjacka från H&M. Denna gång fanns de saker jag letade efter i butiken, till skillnad från förra gången. Jeagginsen köpte jag i tre färger, de är jättemjuka och stretchiga men lite stora i midjan så jag ska sy in dem så dom sitter absolut perfekt. Jackan är lite lång så jag funderar på att korta av den lite men jag ska vänta med det, det kanske bara är en vanesak.
 
Jeaggins, tre nyanser, Cubus, 199 kr/st
Trenchcoat, H&M, 299 kr
 
s a r a h m o b e r g
2014 /

Snygga jeans :)

Svar: Ja, visst är de snygga!
Caroline

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It