Skönhet & smink / 2014 / 0       

Maybelline Color Sensational Color Vivids Lipstick - Hot Plum

Jag köpte detta läppstift i höstas och jag har tyvärr inte använt det så ofta som jag velat. Det är en rosalila/ljus plommon-aktig färg som nog passar mer på hösten än våren och det är en riktig skrikig färg att ha när man känner sig modig. Det är en jättefin färg att dutta lite på läpparna istället för att dra över läpparna som man gör med vanliga läppstift. Då blir det inte lika stark färg. Nu när jag har fått ett nytt jobb så använder jag inte läppstift så ofta som jag vill - när jag fikar och äter lunch så oroar jag mig alltid att det åker bort och ser konstigt ut, så jag har bara haft vanligt läppbalsam istället men jag ska försöka att variera mig lite mer.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It