Mode & stil / 2015 / 0       

Mina träningskläder

Jag har lust att köpa lite nya träningskläder, men jag vet att jag egentligen har så det räcker. Jag förvarar mina träningskläder och accessoarer i en byrålåda och för att få en större blick över vad jag egentligen har så hällde jag ut allt i sängen och gick igenom. Sedan vikte jag allt fint och lade tillbaka det i lådan. Istället för att alla kläder ska ligga i en hög på varandra så har jag vikt ihop dem och ställt dem upp, så jag ser vad jag har för något.
 
Jag märkte genast ett mönster bland mina träningskläder när jag gjorde så här. Byxorna är svarta eller svartvitmönstrade och topparna är i roliga färger som rosa, blå och lila. Jag såg också att jag nog borde köpa några nya toppar. Jag känner mig inte bekväm att gå runt i linne på gymmet (det känns så naket), så jag brukar ofta ha en långärmad tröja med mig. Men det blir så varmt, så jag borde nog köpa några fler kortärmade toppar. Alla småprylar som hör till träningen - som hänglås för skåpet på gymmet, hörlurar m.m - lade jag i en necessär. Det känns bra att ha ordning på allt men nu gäller det att hålla den här ordningen också.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It