Mode & stil / 2015 / 0       

Rensat i garderoben...igen

En av mina mål för 2015 var att börja rensa bland mina saker. Jag började med min garderob. Den här gången var jag riktigt tuff, hittade jag kläder som bara hängt på galgen i flera år så skulle de bort. Jag ska bara ha de kläder kvar i garderoben som jag verkligen använder och gillar. Att gå igenom alla kläder i garderoben är ett bra sätt att få en översikt över vilka kläder man har. Det är ju ganska lätt att glömma bort det man inte ser. De kläder som jag inte ville ha längre fick plats i totalt tre plastpåsar, de ska jag gå till H&M med. H&M har ju en kampanj, Long Live Fashion, som innebär att man kan få rabattkuponger om man lämnar in kläder man inte längre vill ha till dem.  
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It