Mode & stil / 2015 / 0       

Två par skor och en väska

Jag såg ett par fina skor på H&M:s hemsida och höll utkik efter dem den senaste gången jag var nere på stan, men de hade bara fått in skorna i svart (jag ville ha dem i beige). Jag gillar verkligen den modellen på skor, det ser lite ut som herrskor, fast en kvinnligare variant. Jag köpte i alla fall de svarta men kommer hålla utkik efter de beiga. Sedan köpte jag också ett par vita knytskor. Jag har sedan tidigare exakt dessa skor, men de har blivit smutsiga, så nu var det dags för ett par nya. Till sist ville jag visa väskan som jag fyndade på Myrorna i Eskilstuna. 75 kr kostade den, 75 kr! Den kommer ursprungligen från Ginatricot och jag gissar att den då kostade över 350 kr. Den är ganska stor, nästan för stor, men jag kunde inte låta den hänga kvar när den bara kostade 75 kr.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It