Hälsa & träning / 2015 / 0       

Mina träningsskor

Jag har fyra par träningsskor som jag använder för olika slags träning. 
 
Utomhusskor
Adidas Assertion Stability W samt Reebok ET Reeawaken W (Easytone)
Adidasskorna joggar jag i och jag knyter en så kallad låssnörning för att undvika skoskav på hälen. De är kanske inte de snyggaste skorna men de funkar helt okej att springa i. Reebokskorna använder jag inte så ofta, de känns ganska hårda och stela. De har små bulor på undersulan som ska ktivera muskler när man använder dem, men det har jag inte känt av något.

Inomhusskor
Nike Free 5.0 '14 samt Nike W Flex TR4
Dessa köpte jag först när jag började träna på gym, för ca ett år sedan. Innan dess använde jag faktiskt mina utomhusskor inomhus tills jag kom på att det vore bättre med ett par skor specifik för inomhusträning. Jag varierar mellan dessa två beroende på vilka färger det är på de övriga kläderna jag har på mig när jag tränar, men jag föredrar nog de vita skorna för de är riktigt lätta. 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It