Ytliga saker / 2015 / 0       

H&M Home har öppnat i Västerås!

Igår öppnade H&M Home i Erikslund Shoppingcenter här i Västerås. Det var på tiden, tycker jag, eftersom den allra första H&M utiken startade här i stan. Jag går ofta in på hemsidan och hittar mycket fint så nu var det extra roligt att faktiskt få se sakerna i verkligheten. Att kunna klämma och känna på produkter innan man köper dem tycker jag är jätteviktigt och det är en av anledningar till att jag köper väldigt lite saker via nätet. Precis när de första kunderna skulle få gå in i den nya butiken fick hela byggnaden utrymmas på grund av en brand men efter en halvtimme fick vi komma in i värmen igen. Det blev en dramatisk invigning och jag blev även intervjuad av en journalist på lokaltidningen om invigningen. Min syster följde med mig och det är hon som har fotat bilderna nedan, förutom den sista bilden som jag tog.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It