Övrigt / 2016 / 2       

Bilder från mobilen 2016 #2

1. I mitten av januari spenderade jag och syrran en heldag på Mall of Scandinavia, det är nästan för stort, det behövdes en hel dag för att gå igenom allt.
2. I Mall of Scandinavia åt vi dumpling till lunch, riktigt gott, och jag blev glad när jag upptäckte ett sushiställe här i stan som också serverar det.

3. Jag har aldrig varit en badperson, jag föredrar att duscha, men jag ändå lyckats ta några avslappnade bubbelbad de senaste månaderna.
4. Visst är det skönt med en nybäddad säng? Det här påslakanseten fick jag av syrran i julklapp och det är riktigt fint. Men, är jag den enda som faktiskt sover riktigt dåligt efter jag bytt till rena sängkläder? Det är som att kuddarna tappar sin form och blir hårda och stela.

5. Så här lagom till våren har mina chiliplantor börjat producera frukt. Jag har även paprikaplantor och denna omgång har jag inte hjälpt alls att pollinera, så de sköter ju allt sånt själv. 
6. Jag är ofta ute i god tid til bussen när jag ska ut, så när jag har gjort mig i ordning för tidigt brukar jag stå så här och hålla i husnyckeln - framför hallspegeln, lyssnandes på musik och räkna ner minuterna tills det är dags att gå iväg.
Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione
2016 /

Jag kommer inte hinna svara på din kommentar idag men vill bara säga tack för de fina orden, träffade rakt i hjärtat ska du veta! Lycka till med att starta eget, det är underbart att ha den friheten :D

Prietha
2016 /

Åh vi har också chili-plantor, pappa som odlar! Tycker det är bland det bästa med sommaren, en massa egenodlade grönsaker!

Svar: Visst är det roligt! Det här är andra omgången chili som jag odlar, men jag tycker inte att det är någon speciell chilismak i dem, de smakar mer som paprikor. Fast det är roligt att hålla på i alla fall.
Caroline

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It