Skönhet & smink / 2013 / 1       

Vad jag köpte i Stockholm

Det här är det enda jag köpte i lördags när jag och min syster var i Stockholm. Jag hade tänkt titta på lite kläder men när vi väl kom fram så var det ju massor av folk (det skulle väl vara en överraskning om det var lite folk i Stockholm?), så jag tappade suget helt på att prova kläder.
 
I alla fall, vi gick bland annat in på Lush på Kungsgatan. Där köpte jag en stor förpackning med hudkrämen Dream Kream som doftar gott. Man kan också få ett prov man man gillar just den Lush-butiken på Facebook. Vi fick prov på Veganese som är ett balsam (som är godkänt enligt Balsammetoden). Hon ville först ge oss schampo, men det använder vi ju inte så vi fick ett balsam istället. Dock kommer lilla denna mängd inte räcka för mitt tjocka hår, jag skulle behöva nästan tio gånger så mycket balsam, så min syster får dessa prover.
 
Jag köpte även en handkräm från Rituals inne i Sturegallerian. Jag har denna sedan tidigare men eftersom den också doftar så gott så ville jag ha en till när den första tar slut.
VisaLiza
2013 /

Dream cream från Lush har blivit min nya favorit, så himla bra :) Liza

Svar: Det är också en av mina favoriter! Det tog ett tag att vänja sig vid doften, den doftar så annorlunda jämfört med andra krämer, men nu älskar jag den.
Caroline

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It