Övrigt / 2013 / 0       

Ett bad som inte gick enligt planerna

 Förra året renoverade vi vårt badrum och köpte bland annat ett nytt badkar med bubbelbad- och massagefunktion. Jag har aldrig varit en badperson men för några veckor sedan ville jag prova det. Jag hällde i lite badskum, tappade uppvattnet och ställde datorn på en stol för att titta på film samtidigt. Sedan tryckte jag på Start-knappen för bubbelbadet men det kom inga bubblor. Jag försökte om och om igen men inget hände. Strömavbrott var det första jag tänkte... Det blev ett vanligt bad istället. Filmen var i alla fall ganska så bra, jag ska skriva en recension om den senare. När jag sedan hoppat ur badet och gick ut så kom jag på att jag glömde trycka på strömbrytaren som sitter vid dörren, till badkaret. Inte så konstigt att det inte funkade. Jaja, första badet i nya badkaret kanske inte gick enligt planerna men det blir fler gånger.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It