Tankar / 2013 / 0       

Det går trögt att blogga just nu

Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag har ingen speciell lust att blogga just nu. Jag tycker om att lägga upp saker fint för att fota dem till bloggen, att redigera bilder och planera vad jag kan blogga om, men när jag ska sätta mig vid datorn och skriva själva inläggen tar det emot. Jag hoppas att det kommer kännas så här en kort period för vanligtvis brukar jag verkligen tycka om att blogga. Jag har absolut inte tappat inspiration för att blogga, det är just det dr att faktiskt skriva som jag inte riktigt har lust med nu.
 
Jag ska ju inte känna mig tvungen att blogga om jag inte har lust, men jag ska försöka i alla fall. Det känns ju faktiskt som att jag har bra förslag till inlägg på gång, så om jag bara fortsätter som jag brukar göra så känns det nog bra igen.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It