Övrigt / 2013 / 0       

R.E.D.D. Free och Absolut Torr

Nu i veckan fick jag ett V.I.P-paket från R.E.D. Free/Tampons For Free. Den här gången fick jag produkter från Absolut Torr, både dabs-on och wipes. Absolut Torr är en extra effektiv antiperspirant som motverkar svett och dålig lukt i upp till 7 dagar, effektiv mot alla typer av svettningar, t ex armsvett, handsvett och fotsvett. Jag har faktiskt använt Absolut Torr i många, många år och vet att det funkar jättebra, så det var lite roligt att få detta, eftersom den som jag använder snart är slut, så då slipper jag köpa en ny.
 
Förutom produkter från Absolut Torr fick jag även en ask med tamponger. Vill du också ha gratis tamponger eller prenumerera på fler storlekar kan du göra det via reddville.se.
 
Just nu kan man köpa produkter från Absolut Torr från 59 kr och få fri frakt. Gå in på apotea.se om du är nyfiken.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It