Ytliga saker / 2013 / 0       

Tiger


Jag brukar titta på en Youtube-kanal, essiebutton, som drivs av en kanadensisk tjej, Estée, som bor i London. Hon åkte med sin pojkvän till Köpenhamn för några veckor sedan och de filmade vad de gjorde där. De gick bland annat in i en affär som de brukar gå in hemma i London, Tiger, heter den. Det verkar vara som Lagerhaus fast lite coolare. De säljer främst inredningsprylar men även lite smink, godis, kläder och accessoarer.
 
När jag och min syster gick på stan sist pratade vi om den affären och då sade min syster att vi faktiskt har den här i Västerås. Detta hade jag ingen aning om, så vi gick raka vägen dit. Jag blev riktigt imponerad, det var billigt, snyggt och coolt. Jag blev lite överraskad över att jag inte hörde talas om den affären tidigare. Jag kommer garanterat gå dit fler gånger.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It