Skönhet & smink / 2013 / 2       

Efterlyser tips på bra och relativt billig ögonkräm!

Den här ögonkrämen från Lumene köpte jag på mellandagsrean på Kicks. Jag hade letat efter en ögonkräm ganska länge så när jag såg denna så slog jag till. Men jag har nu börjat tycka att den känns konstigt att använda en kräm med föryngrande egenskaper när jag bara är 22 år, det är lite tidigt. Så jag är på jakt efter en ny ögonkräm. Den ska vara ganska billig, återfukta och främst reducera puffigheten runt ögonen. Jag har dock märkt att det är ovanligt med ögonkrämer som inte har någon slags anti-wrinkle-effekt.
 
Därför frågar jag nu er om ni vet några ögonkrämer som är relativt billiga men samtidigt effektiva. Jag har många ansiktsprodukter från Nivea, det upplever jag som ett bra märke, men de har bara två ögonkrämer och båda är fokuserade på att reducera rynkor. Tips efterlyses därför på andra ögonkrämer!
martina
2013 /

Hej!
Såg inlägget http://wordsbycaroline.blogg.se/2012/june/mina-favoritprodukter-fran-yves-rocher.html på din förra blogg och tänkte fråga om lacket är flytande som vatten eller lite mer åt det sega hållet som nagellack brukar vara? :)

Svar: Det snabbtorkande lacket är jätteflytande, precis som vatten. Riktigt irriterande eftersom det då är svårt att droppa det på nageln utan att dränka hela fingret, så det gäller att vara försiktig! Nu var det ett tag sedan jag använde det men om man är försiktig när man lägger på det så torkar nagellacker riktigt fort. Men det är inget topplack, så jag brukar bara använda det för att mitt vanliga nagellack ska torka innan jag lägger på topplacket.
Caroline

martina
2013 /

Okej, tack så jättemycket för ditt snabba svar! Hoppas att du har haft en bra dag! :)

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It