Tankar / 2013 / 0       

Tankar inför sommaren

De senaste dagarna har man nästan kunnat tro att sommaren faktiskt är här. Solen har skinit, det har varit varmt ute och man kan sitta ute i solen i kortärmat. Jag tycker fortfarande att det känns som att snön knappt har smält bort, jag har liksom inte riktigt fattat att det snart är sommar.
 
Det här blir bara min andra sommar då jag faktiskt inte har sommarlov. Jag har ju pluggat fram till förra sommaren, så nu känns det jättekonstigt. Min praktik tar snart slut och jag fortsätter självklart att söka jobb men jag tror inte att många företag är angelägna om att rekrytera ny personal mitt i sommaren. Jag söker jobb, men jag tror att det finns bättre chans efter sommaren.
 
Jag vill njuta av den här sommaren. Jag och min familj ska faktiskt åka iväg en vecka på semester, det var jättelänge sedan vi gjorde det sist. Det ska bli roligt. Sedan vill jag också fortsätta träna. Det känns som att jag kommit igång bra nu de senaste veckorna och jag vill inte att det ska rinna ur sanden till sommaren. Allt som allt ska jag verkligen njuta och känna att det är sommar. Jag ska försöka sitta ute i solen mycket, ta vara på de soliga dagarna och göra massor av saker.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It