Mode & stil / 2013 / 0       

Vårkläder från Cubus

Nu har det ju varit nästan som sommarväder de senaste veckorna när solen skinit så mycket. Men det är ju fortfarande bara maj, och jag tycker att det är för tidigt att lägga undan vårjackan, det är ju fortfarande lite kyligt på morgnarna.
 
Jag har i alla fall märkt, som jag gör varje vår, att jag har väldigt få färgglada vårkläder. Jag har till exempel ett korallrosa linne som jag köpte förra sommaren, men annars har jag mest gråa kläder. Cubus har många fina kläder, inte så där skrikiga färger utan mer neutrala. Jag borde åka dit och se om jag kan hitta något. Den blommiga blusen och de ljusa jeansen ser till exempel riktigt våriga ut.
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It