Övrigt / 2013 / 0       

Bilder från mobilen 2013 #5


1. När jag letade efter födelsedagspresenter till min syster såg jag denna bok som jag har hört talas om.
2. Jag har vant mig vid mitt nya jobb på Länsstyrelsen här i Västerås.
3. Väntade i över en timme på min tur på Arbetsförmedlingen för att rapportera att jag har börjat jobba.
 

4. Tänder doftljus från Yankee Candle och IKEA i ljuslyktorna från Indiska.
5. Har haft på mig min nya klocka, mycket snyggare än mina gamla.
6. Åker till jobbet i dimman kl. 07:00. När vi ställde om klockan var det som att ljuset kom 4 timmar tidigare på morgonen stället för endast en timme.
 
7. Mina höstkängor gick sönder och jag är tvungen att ha på mig mina sensommarskor till jag hittar nya kängor.
8. Provar att ha rött läppstift på mig för första gången på flera år, funkar helt okej.
9. Smakade en choklad jag fick gratis med en mattidning, den var inte god.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It