Övrigt / 2013 / 0       

Nästan ett år senare

Förra julen började jag virka lite. Jag började virka massor av mormorsrutor i brunt och grönt som till slut ska bli en liten filt. Så här lång hrt jag kommit, nu nästan ett år senare. Jag måste erkänna, nu var det flera månader sedan jag virkade sist, och målet var att bli klar nu i höst, så det kommer inte gå. Men jag kommer fortsätta och strunta i att bli klar till ett visst datum, det blir klart när det blir klart. Det har varit så att jag kommit in i virkningsperioder då jag virkar mycket när jag till exempel tittar på tv, och nackdelen med det är att jag fått blåsor på fingrarna, så egentligen kanske det inte är så bra att inte virka så ofta. Men det kommer  ju bli klart, någon gång i alla fall.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It