Tankar / 2014 / 0       

Att använda min tid effektivt

Nu har jag jobbat drygt en vecka på det nya jobbet och jag har kommit in i nya rutiner. Jag måste gå upp tidigare på morgonen och pendla till Eskilstuna och sen pendla hem, så jag hinner inte göra så mycket på kvällarna heller. Jag hinner speciellt inte sitta vid datorn lika länge som jag gjorde innan  jag började jobba. Så för att spendera min tid vid datorn så effektivt som möjligt så har jag återigen rensat bland de bloggar och Youtube-kanaler som jag prenumererar på via Bloglovin och på Youtube. Nu läser jag endast de bloggar jag är särskilt intresserad av och lägger ingen tid på att bläddra förbi bloggar jag egentligen inte gillar. Förhoppningsvis kommer jag också få tid över till annat efter jobbet.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It