Övrigt / 2014 / 0       

En lista

Jag heter Caroline Anna.
Jag är för tillfället glad eftersom jag har fått ett nytt jobb.
Jag är bra på att ställa mig vid diskbänken och diska, även om jag gör det ganska sällan.
Jag tycker inte om kyla, jag klär mig ofta för varmt för att undvika att frysa.
Jag är dålig på att ställa in i diskmaskinen.
Jag läser just nu andra delen i Narnia-serien.
Jag gillar när solen skiner och det är mer än 15 grader ute.
Jag sjunger aldrig.
Jag älskar våren och sommaren.
Jag är inte speciellt bra på korrekturläsa inläggen innan jag publicerar dem på bloggen.
Jag föredrar katter över alla andra djur som finns på jorden. ibland skulle jag till och med vilja vara en katt.
Jag tycker om sovmorgonar på helgen.
Jag är beroende av choklad.
Jag har på mig ett par jeansleggins, en vit blus och en hallonröd glesstickad tröja.
Jag dricker te med jordgubbssmak varje morgon.
Jag lyssnar på Lana Del Ray och speciellt låten Once Upon A Dream från filmen Malificent. 
Jag blir arg på vädret ibland, på våren ska solen skina, det ska inte regna var tionde minut.
Jag är rädd för att bli gammal fort och inte hinna göra de saker jag vill göra medans jag är ung.
Jag önskar att framtiden ser ljus ut för min familj och mina bekanta.
Jag är pinsamt dålig på PhotoShop, jag föredrar faktiskt Pixlr och gamla hederliga Paint.
Jag är uppväxt i ett rött tegelhus som var perfekt att växa upp i.
 
Listan hittade jag hos Emelie.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It