Mode & stil / 2014 / 0       

Sju saker jag vill ha från H&M

Skor  Tröja  /  Strumpor
Bälte  Bh  Väska  Hörlurar
 
Jag har hittat sju produkter från H&M som jag verkligen vill ha. Jag har letat efter såna här bruna skor i en evighet och jag har kollat efter dem i flera butiker, både här i stan och i Eskilstuna, men de finns bara inte. Det rosa bältet skulle pigga upp en outfit, strumpor kan man aldrig ha för många av och jag är också på jakt efter en ny lite större väska och denna bruna är riktigt fin (och dessutom billig!). Den flerfärgade bh:n påminner om några som jag köpte förra våren som jag är riktigt nöjd med. Hittills har jag inte sett någon av de här sakerna i butik så jag funderar faktiskt på att beställa dem på hemsidan istället.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It