Mode & stil / 2014 / 0       

Det perfekta paret jeans

Jag har aldrig varit en jeanstjej - jeans är stela och man kan inte röra sig i dem. Tills det blev populärt med stuprörsjeans. Jag köpte ett par billiga från Ginatricot och jag kunde sedan lätt räkna de få gånger jag har använde dem. Nu går jag runt i mjuka jeansleggins med resår i midjan istället, mycket skönare. Men nu under våren har jag fått upp ögonen för så kallade boyfriend-jeans som sitter lite lösare.
 
Jag såg dessa jeans på H&M:s hemsida och blev jätteglad när jag sedan såg dem i butiken på rea, 100 kr (ordinarie pris 399 kr). De har hög midja och sitter lösare än vanliga jeans. Och de satt perfekt, så jag köpte två stycken i samma storlek så jag har ett par i reserv. På H&M hittade jag även denna jeansjacka, också på rea samt denna mönstrade blus.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It