Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tomma produkter #7

En jättebra deo som doftar gott och inte för mycket.
 
Garnier Fructis Strengthening Conditioner Strength & Shine
Balsam som doftar typiskt Garnier och gör håret lätt att borsta ut.
 
En somrig duschkräm som doftar kokosnöt, jag tröttnade till slut på det och har kämpat för att göra slut på den här.
 
Det enda sminkborttagningsmedlet som jag använt, funkar jättebra.
 
Jättebra läppbalsam som återfuktar läpparna och luktar gott. Lite kletigt att man måste doppa fingret i burken men annars gillar jag den.
 
Favoritpudret som passar min hudton perfekt. Mattar ner ansiktet.
 
Älskar denna ansiktakräm, doftar gott och sjunker snabbt in i huden.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It